Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hey, ik ben Kira!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kira
Toxic Newb



Berichten : 3

Hey, ik ben Kira! Empty
BerichtOnderwerp: Hey, ik ben Kira!   Hey, ik ben Kira! Emptydo mei 26, 2011 4:58 am

Hey, ik ben Kira!

Vertel ons over jezelf (minimaal 15 woorden):
Eum... Moeilijk... Ik ben 14 jaar, mijn lievelingscartoon is Sheep in the big city, mijn lievelingsanime Shinzo en mijn lievelingsserie Dexter. Ik zit ook op andere fora onder de naam Kira of Kikker_v11 en zit graag op MyCN (maar daar is ergens een fout want als ik me inlog kom ik terug uit op het inlogbalkje; en het ligt niet aan dat ik iets fout doe ofzo), spijtig.

Begrijp je de regels wat betreft ruilen? Zo ja, beschrijf het in eigen woorden:
Hier wordt enkel gedeeld, niet geruild. Als je hier iets zet, moet je niet eisen dat ze het terugdoen dat jij wilt.

Hoe lang ben je al actief in de downloadwereld (qua hosting [MU]/[RS]/etc, geen torrents.)?:
Zowat niet, ik heb enkel een aflevering van Dexter's Laboratory op Youtube gezet maar dat is het dan ook wel. Het lukt me dan ook niet echt om een goede dvd-ripper te vinden... Misschien binnenkort Scooby Doo.

In welk land woon je?:
België

Ben je ook bereid te uploaden/ondertitelen voor MediaToxic, en niet alleen downloaden? Leg uit:
Als het me lukt: waarom ook niet? Maar beschadigen dvd's eigenlijk van iets te rippen? Ik heb er geen idee van.

PS: De titel moet minstens 10 tekens bevatten, vandaar die zin xD
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hey, ik ben Kira!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Where it all begins-
Ga naar: